ojj ojj ojj

Gud vad längesen jag skrev..känns som man inte har tid fast ändå sitter jag typ här jämt haha...Molle går hemma nu så han hjälper till med julia jätte mkt! Varit på vårdcentralen idag och kollat upp 3 saker...1 varför så trött? Tog massa blodprov och skulle få svar hemskickat 2 ont i magen= Magkatarr fått medicin hoppas de hjälper nu. 3 min knöl i bröstet,,läkaren skicka remiss till sjukhuset så jag ska få gå på mammografi aj aj aj det gör ont=( Har opererat bort en knöl förr så har genomgått detta och jag känner blä orka detta. Om camilla är hemma den dagen får hon följa med mig om hon vill har inte frågat men hon lär se det här haha=) Sen när de blir operation vill jag ha mamma här eftersom jag är mammig men det går ju inte om hon inte är super snäll och kommer haha..Jag saknar vänner och familj i örebro tycker det är jätte jobbigt..försöker leva mitt liv här med min familj men känner att jag vill bara dit! Läkaren fråga om depression idag kan det vara så? Hoppas inte...Fredag blir de fika hos mathilda som fyller grattis tjejen! Julia börja krypa framåt igår med hjälp av armarna och inte som vanligt haha jag älskar den lilla tokfian

Kommentarer
Postat av: Milla....

Ja ojj ojj verkligen! Hoppas inget som fattas dig,

Men om det är deprission säger sig tröttheten varför! Men hoppas inte dep ... Inget kul, oftast tar man sig ur dem själv! Åå gumman förstår dig att saknar familj & vänner! Gjorde jag med! Fast livet flöt på så ville jag alltid flytta tillbaka de 2 första åren! Visst nu kan de va skillnad flytta hit 15 och nu du som mamma , för mitt ungdomsliv blev ju tillslut här för dig är det tvärtom! Men julia växer och ert liv med henne så bara gilla läget ;)

Fast vet det är jobbigt! Men jag håller tummarna ¨på allt för er ... Klart jag följer med dig dit om jag ledig den dagen, när är det? miss you babe. Ååå vad kul Julia kryper! Pussa henne från mig!

Puss!

2010-01-20 @ 18:49:17
URL: http://cummela.blogg.se/
Postat av: malin

Ush låter jobbigt för dig. Hoppas blir bättre!

Ska bli kul se Julia krypa :)

2010-01-27 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0