Ojj Ojj

Malin påpeka att det var längesen jag skrev här och det var ju det tyvärr haha men nu skriver jag lite=) Helgen varit underbar! Fredags var jag och julia först hos malin och ville sen Grilla jag louise k2 molle demon här sjukt nice .. Lördag var jag hemma hos louise först sedan gick vi på fest men jag var nykter för jag skulle ju upp tidigt men lika trevligt var det..sabina var oxå med.. Gillar dem skarpt! idag har jag molle julia och tomas varit på skånes djurpark men vädret var piss så blev inte länge.. träffa även sabina där med sin dotter minja=) ikväll kommer louise ock k2 hit och spelar bingolotto..John kommer den 23=) 24 har annie fest så antingen dit eller så ska vi ha grillfest. Jag börjar bli mer positiv nu=) Vårkänslor? I veckan blir det kanske följa louise till stallet och rida lite hehe=) nanana jag mår så bra! Älskar min familj och mina vänner!

Kommentarer
Postat av: malin

ja det var på tiden du skrev ;) haha

gött med vår och grilla!

äntligen vårkänslor håller med diG!

2010-04-08 @ 18:30:23
Postat av: Milla....

Aaa verkligen på tiden du uppdaterade lite :) hihi

... Ja det är underbart med våren blir lite mer spinn på tillvaron :) <3 Pussinen

2010-04-14 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0