Fullt upp=)

Molle städar för fullt och julia jagar han med dammsugaren=) Julia har badat med sina ankor i baljan idag bada är kul men inte duscha=) På fredag blir det örebro en vecka sedan en sväng till åtvidaberg på min farfars begravning :( Saknar han! Helgen som var har varit nice=) Jag och john mös på verandan med varsin cider i fredags när molle mecka bil med nisse och julia sov i lördags var det fest hade skit kul här hemma tills vi kom ut då dåg stämningen...Söndags mös jag john louise molle julia martin och nova ute på gräset flera timmar<3 måndag åkte vi till martin och gick långpromenad med hundarna i skogen fick så fina bilder på bocken=) Kommer sakna min snutta när jag är i örebro men ska nog träffa henne imorgon som tur är! love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0