Skogsrunda

Jag Julia och Nova har precis kommit hem från en skogspromenad. Julia somnade efter ca 15min, Hon hade på sig sin overall för första gången och den är så mysig, säkert därför hon somna för annars somnar hon aldrig i vagnen. Vi var ute ca 1 timme jätte skönt. Ska ut varje dag nu har jag bestämt antingen när molle jobbar lr på kvällen. På vägen tillbaka träffa vi en hund som bor i ett hus exakt vid skogen så nova och hon lekte lite. jätte skönt för nova nu när inte rocky är här så ofta längre :( Glömde självklart kameran....

Kommentarer
Postat av: Milla....

Skönt med promenader :D

Jag får komma ut en dag så får vi ta oss en

skogs-promenad ... :D ... Puss gumman!

2009-10-16 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0