Längesen

Nu var de längesen jag uppdaterade..Helgen var vi i örebro det var skoj fast bilen gick sönder:(..Camilla har inspirerat mig till att vara nyttig så nu mera går jag skogspromenad med nova och julia varje förmiddag och nu har även min katt baloo börjat följa med=) Försöker även gå en promenad på kvällen om molle har lust för jag går inte själv i detta mörker. Försöker äta lite nyttigare men absolut inte i närheten av hur nyttig och duktig milla är:P I helgen är de halloween hoppas man kan hitta på nge med camilla fidde o alicia..Lite halloween pynt o spel o historier kanske=)

Kommentarer
Postat av: Milla....

Hihi Du är visst duktig du gumman:)

Ja hoppas vi kommer på nått skojj :D

Pussen!

2009-10-28 @ 20:29:17
URL: http://cummela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0