Halloween

Idag har molle haft inarbetat tid på jobbet så han har varit ledig=) men kl 7 hade han tid för besiktning på bilen och den gick igenom=) När han kom hem tog han julia så jag fick titta på en film i sängen och jag fick frukost på sängen=) Vilken gentleman jag har =) Jag fick med mig molle ut på vår dagliga promenad oxå. Vi var på hemmakväll och köpte lite filmer = 10st lite blandat..Tänkte fira halloween imorrn med helsläckt o skräckfilm när julia somnat. Men på dagen kanske de blir museum med milla fidde o alicia..Jag och molle åt tacos för en timme sen. Hände en sån läskig sak förut så jag grät mängder men inget man vill skriva ut. För övrigt underbart mysig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0