Trevlans

Dumma vaccin gjorde mig sjuk . Julia var med sjuk med på lördagen tillfriskna vi och åkte till malin o peter där även andreas o lina var med lillen=) mycket trevligt o sent var det men julia var glad av att träffa dem tror jag för hon gnällde inte=) Idag ska min kjelle belle kanin flytta men bäst så för honom och julia som haft andningsproblem och det sägs ju kanin är värst=( Vissa veckor känns deprimerande än andra. Känns som jag håller på att tappa stor kontakt med en vän men får hoppas på det bästa.


Kommentarer
Postat av: Milla....

Gumman! Jag vill aldrig tappa kontakten med dig!

Känns bara som allt blev fel där med tjejkvällen o jag var sur på allt o alla o trött på det o kände bara nej nu skiter jag i det nu får de va såhär!

Så de har inget med dig att göra!

Love you! Puss

2009-11-17 @ 13:54:26
Postat av: Milla....

Här händer inte mycket :)

Ses på lördag om inget annat :D

Puss ...

2009-11-26 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0